zondag 7 februari 2016

Kampen bouwen

Iemand vertelde dat hij thuis een kamp had gebouwd... Willen jullie hier ook eens graag een kamp bouwen? ... Heel veel enthousiasme!... 's Middags legde ik een hele stapel doeken in de klas en mijn kroost begon te bouwen. En ja, er was een ruzie. "Wij hadden die doeken eerst, nee wij!". Jongens, jullie gaan dit zelf  moeten oplossen, hoor! Denk maar even na hoe je het kan oplossen. .. Zo mooi, toen ik even later, na wat heen-en weergeroep,  hoorde zeggen: "Willen we alle doeken samen leggen en daar een kamp bouwen?" Wat was ik een trotse juf!!!






Hier leggen ze zich klaar zodat de vriendjes een tent boven hen kunnen maken... Daar heb ik geen foto's meer van. Soms zou het fijn zijn om een voltijdse fotograaf in de klas te hebben ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten