zaterdag 10 oktober 2015

Eventjes komen piepen in onze klas...

 De ganse dierenbak werd opgesteld. Wat hebben mijn jongens toch veel geduld!
 Mijn meisjes begonnen te verhuizen. Mijn eerste impuls was om te zeggen dat ze de tafel beter lieten staan. Maar ik was zo nieuwsgierig naar wat ze gingen doen dat ik het even bekeek... Met vereende krachten én met overleg én met oplossingen voorstellen kregen ze de tafel in de zithoek. Knap, meisjes!
 Ik denk dat voor het eerst dit schooljaar  die bak uit de kast genomen is. Ze hebben er zo mooi mee gespeeld!
 Na de verhuis van de tafel, gingen er heel wat spullen over en weer... Slik! Als dat maar goed komt!








 Toen kwam het opruimmoment. Ik had het opruimlied 5 minuutjes vroeger gezongen omdat ik wat ongerust was ;-). Maar nee, hoor! Met z'n allen begonnen ze aan de immense verhuis...

 Qua samenwerking kon het tellen!
Toch nog even een optreden mee pikken... Maar mijn klas was na een kwartier weer helemaal opgeruimd! Ja, dit MOET wel de makkelijkste klas aller tijden zijn!! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten