zondag 13 maart 2016

We breken de raket af...

 Ik had aan mijn kleuters verteld dat de raket moest afgebroken worden... Dat vonden ze écht geen goed idee! Tot ik voorstelde dat zij de raket zélf mochten afbreken. Aha! Dat was geregeld! Hoe konden we dat doen? Ze gaven ideeën vb omver duwen... Ik duwde tegen de raket maar ze schoof vooruit. Dus nee...dat lukte niet. Uiteindelijk stelden ze voor om de onderkant vast te nemen en dan omver te gooien. Ze zeiden me welke kasten en tafels ik opzij moest zetten en...we konden beginnen!
 


 Wow! Gelukt!!! En wat een plezier volgde dan!!! Mijn geplande activiteiten vielen weg want ik heb mijn schatjes een half uur lang niet gehoord. ;-)








 De foto's spreken voor zich, nietwaar???
 Iemand vroeg of ze een stukje karton mochten kapot knippen. Een stukje? Jullie mogen alles gebruiken! Hehe, knippen in dik karton is niet makkelijk!!!

 Heerlijk toch!? Tot ze wilden verder stappen... ;-)
Met een schaar prikken in karton. Zo leuk!
Enfin, de raket die manlief gebouwd had, was een groot succes, zowel tijdens als na...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten