donderdag 17 september 2015

Even een blik in onze klas...

We gaan de zak waar al onze tekeningen in moeten versieren. iedereen mag 3 kleuren kiezen en dan laten we de knikkers door de verf rollen.


 Op woensdag is het fruitdag. Dan eten en drinken we allemaal aan de tafel.


 Voor het eerst gaan mijn schatten prikken. Ze zijn zo geconcentreerd...


 We hebben een volle doos met kleine omslagen gekregen. Daarna kregen we een heel pak etiketten in een prachtig fluokleurtje ;-). Sommige kleuters hebben een hele hoop brieven geschreven. Juf, hoe schrijf je mama? En oma? En vake? En papa?...

 Wat vinden jullie van onze "nieuwe" vintage kinderwagen? Ik vind hem prachtig!
 Er wordt  héél wat gepuzzeld...
 Wie wou, mocht een rupsje maken (muizentrapjes methode). Niet makkelijk, hoor!

 Op een bepaald moment zocht ik onze Finn om een werkje te maken. Ik kreeg het even benauwd toen ik hem nergens zag... Toen ik hem riep, kwam hij tevoorschijn... Hij was de onderkant aan het repareren... Sindsdien vind ik geregeld iemand onder de auto ;-))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten